Cleaning cleaning

Ush vad jag starkt ogillar att städa! Har städat rummet jätteambitiöst, dammtorkat, dammsugit, torkat golv och självklart även plockat undan massa frammeliggande prylar. Allt för den stundande studenten. Allt jag har kvar i mitt rum är att sätta alla prylar på plats igen. Hela min säng är nämligen full av saker. Sen blire väl att bädda rent oxå. Men vad gör man inte för att göra alla gäster nöjda?

Idag hade jag körlektion och det gick bra. När jag väntade på bussen hem såg jag ett litet "flak" innehållandes 4 killar som kom från Nackademin som tog studenten idag. Det måste vart nåt av de roligaste studentekipagen jag nånsin sett. Mötte sen 3 riktiga flak också. Tack vare dom var det köbildning i riktning från Kvarnholmen, haha det händer inte ofta.

När jag kom hem bestämde jag mig för att fixa tågbiljetter till borlänge, men tyvärr blev det strul. Webbläsarn fuckade och visade aldrig mitt bokningsnummer. Ringde till SJ och gnällde, för pengar hade nämligen dragist från kontot. Hon snäste tillbaka och sa att jag skulle prata med banken, och att hon inte kunde göra något. Sagt och gjort, jag ringer till Nordea. Allt hon kunde se var att paynova hade dragit pengar och sa att jag skulle prata med dom. Letade fram numret till dom och ringde. Rejält upprörd just då måste jag säga. Hon jag pratade med var jättetrevlig och hade mitt bokningsnummer. Så det var inga problem alls egentligen. Hade inte behövt blivit snäst åt av SJ-tanten. -.- Men det ordnade sig iaf, och nu har jag t.o.m platsbiljett breve Aubbs :)

En annan sak jag e lite grinig över e att "Beg for it" inte trillat ner i brevlådan ännu, förbokade den i april. Men, no loss on me, den finns juh på Spotify! Och OJOJOJ vad den är bra!! Tredje plattan i absolut toppkvalité av Hardcore Superstar! Lyssnar för tillfället som en galning och ska snart ta och hoppa runt i rummet medans jag sätter alla grejer tillbaka på plats!

What ever happend to all illegal fun?


Gaaah, älskar omslaget! :D

Kan även glädja mig själv med informationen om ett MVG i Sv C :D Trodde ALDRIG det skulle hända!


Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE
tar studenten om 2 dagar!!!! (Fastän räknaren säger 1)

Kommentarer
Postat av: elina

grattis till mvg:t!

själv fick jag veta idag att jag kommer få g i engelska b... känner mig inte alls dålig här :P

2009-06-03 @ 19:06:10
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0