Gimme Peace & Love!

Nästa vecka är det dags! Då bär det äntligen av till sommarens absoluta höjdpunkt, Peace and fukkin Love! Najse people, Mötley Crüe och självklart, det jag fått i mig ganska mycket på sistone, alkohol! Fan va najs det kommer bli! Tänker tillbaka på förra sommarn när vi chillade på campingen med lite öl och jordgubbar! Hur mysigt som helst var det, måste jag säga!

Efter att ha knarkat Mötley Crüe större delen av dagen började jag nu lyssna på W.A.S.P vilket fick mig att längta ännu mer till P&L. Förra sommarn såg man ju dom där och denna sommar kan jag inte vara mycket sämre, utan självklart drar man även till Rockweekend. :) Kan passa på att nämna att jag inte känner nån som ska dit, Rockweekend alltså, förutom Elina och jag. Så ska ni dit, hojta till, haha! Självklart gäller det även P&L! Men OJOJOJ vad W.A.S.P är ÄGANDE bra! Dom sparkade röv förra sommarn!

Top 5 W.A.S.P låtar för tillfället:

Ballcrusher
King of Sodom and Gomorrah
The Real Me
Wild Child
Harder Faster

Huahuahe, de e grejer de! Fick nyss reda på att G5 är bokade även till Peace, så det blir nog ett stopp framför deras scen! Vet inte riktigt vilka band det blir att se på P&L, men det ryktas om en Crüe-fest scen med BYB, Bullet, Volbeat och Crüe. Volbeat e det enda jag mycket gärna skulle skippa. Men det lär bli en heldag framför samma scen.


Hur heet va inte Blackie Lawless once upon a time! :O

/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: elina

ja öl och jordgubbar va myys! längtar som fan till RW, hoppas vi hittar mer folk som ska dit! du får fråga människor på p&l ;P

puss

2009-06-16 @ 12:05:18
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Anna

peace and love :D och wasp! yea!

2009-06-16 @ 12:19:36
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0