Kryssning

Well kom nyss hem från kryssningen. Åkte med min moor och Elina. Det var hur trevligt som helst. Däremot blev jag väldigt upprörd över att dom ändrat om en jävla massa! Blandannat hade dom tagit bort BBQ-grejen där vi brukar äta vanligtvis. Otroligt elakt av dom tkr jag... Drack däremot en väldigt god whiskey-drink innehållandes bla Jack Daniel's. Tyvärr får jag däremot klara mig utan JD till Peace and Love som det ser ut just nu. Har helt enkelt inte råd. Har däremot fixat litte annat, billigare stuff! Det kommer bli sjuuuukt najs! :D

Igår var jag även ute i parken med min kusin, hennes dotter och mamma. Det var faktiskt väldigt kul. Spelade boule (med Jennifers egna regler som betydde att hon alltid vann) och fikade lite. Myspys i solen alltså! Solen har gjort att jag har fått färg i ansiktet. Jag tycker inte riktigt om det om jag ska vara helt ärlig. Det betyder att fräknarna kommer poppa fram igen, suck. Vill inte inte INTE ha dom!

Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0