Studenten på fredag

För ett år sen gick det helt plötsligt upp för mig att jag bara hade ett år kvar i gymnasiet. På folks studentdag förra året kommer jag ihåg hur jag verkligen längtade tills det var vår tur. Nu är det vår tur och jag kan inte fatta att den här dagen är här! Har verkligen splittrade känslor inför hela grejen. För tillfället är jag dock mest pepp och tycker det ska bli sketaskoj. :D It kind of scares me however, how fast this last year went. Men nu är det vår tur! Studenten 2009!! Craise!



Såhär (ungefär) lär min studentdag se ut!

6 halv 7 - Upp för fix
08.30 - Champagnefrukost
10.00 - Fotografering i skolan
11.00 - Tal, underhållning, premieringar
12.15 - Lunch + avsked med klassen och mentor
13.00 - UTPSRING
14.00 - Flakåkning begins
ca 16 - ev bad i fontän (har vart snack om iaf, vilka e på? ;D)
senast 17.30 - hemma, börja fixa för slutskivan
21.20 - Båt till slutskivan
Troligtvis avslutas kvällen med Harrys ;)

Under den tiden ska en del drickande hinnas med, haha ;D "Vi kommer inte att tillåta påverkade elever att delta vid avslutningen" står det i vårt brev. Och hur många vill dom ha utspring för, 4? :P hahaha

Imorn blire skolan en sväng för att lämna tillbaka alla böcker.


Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE
kan inte fatta att denhär dagen är här!


Kommentarer
Postat av: SARABLONDHARRYBKRAM

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST IMIROGON WOWWWIWI

2009-06-04 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0