Att tjuvlyssna

Hoppas ni allihopa var duktiga och släkte ner igår! Själv spenderade jag Earth Hour med att sitta och spela kort med J och H hemma hos mig. Det var mysigt, med levande ljus och så. Kollade in mot stan och det var faktiskt väldigt mörkt. Nån som vet om globen släckte? Har ett konstigt behov av att veta det...

Imorse blev det tidig uppgång, klockan halv 10. Eftersom klockan dessutom ställts om betyder det att det i min världe är halv 9. Suck, nu kommer huvudet vara helt fukkat i 2 veckors tid som vanligt efter att man ställt om klockan. Hursomhelst var anledningen att jag skulle hinna åka och träffa Elina innan hon skulle åka tillbaka till skövde. Tog en fika på Waynes i Sickla och pratade om allt möjligt. Vid ett tillfälle diskuterade vi kungafamiljen och kom in på kronprinsessan Victorias bröllop. Jag påpekade då att jag skiter fullständigt i att dom gifter sig och att det är jättedumt att svenska folket ska betala för deras bröllop. Då vänder sig tanten i bordet bredvid sig mot oss och säger: "Jag håller helt och hållet med dig!" Man blir lite stött när det visar sig att folk lyssnat på ens samtal, fast sedan får man ju inse att man själv gör samma sak.

Tjuvlyssna var exakt vad tjejerna vid bordet bredvid gjorde i fredags när jag och Michelle satt och fikade. Man märkte att deras blickar då och då drogs över till vårt bord. Dom pratade knappt nånting själva. Extra noga verkade dom lyssna när vi pratade om sprit. Jag måste ha låtit som värsta alkoholisten :P

För tillfället sitter jag och lyssnar på "Den rätte för Rosing". Måste säga att det är extreeemt ovärt program. Sitter folk och seriöst tittar på dethär programmet och faktiskt tycker om det? Enda anledningen till att det står på här är för att jag helt enkelt inte orkar hämta kontrollen till tv:n. Känner däremot att jag måste ta tag i det snart :P

KEEP IT SLEAZY!!

/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: pia

Globen skulle släcka ner iallafall. Fast jag såg det inte med egna ögon.

2009-03-30 @ 13:37:56
URL: http://paien.blogg.se/
Postat av: anna

YEA. HAhahaha ;D ja skulle typ blivit skraj om en tant sa sådär xD huehuah ne kanske inte men ändå.

2009-03-31 @ 11:23:19
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0