Bättre bild

Insåg att jag förra bilden ja la upp på min ros var helt enkelt bajs, så slänger upp en bättre.


Syns lite bättre där iaf.

Nu är det ju såhär kära läsare att CALIFORNIAWHITE helt enkelt måste till Rockweekend i sommar. Utöver absoluta topp 10 i den genren W.A.S.P kommer ju även andra favorter. Snackar om inga mindre än LA Guns! Det, mina vänner, är stort! Det blir en killer festivalsommar trots allt med Mötley Crüe till P&L och W.A.S.P och LA Guns till RW! Enda som skulle göra det hela ännu bättre skulle vara om man hade möjligheten att dra till SRF också med Lita Ford och Twisted Sister. Men resten ser så bra ut att det inte gör så mkt.

KEEP IT SLEAZY Y'ALL!


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

som fan att vi ska till RW!!!



(känner att jag har börjat kommentera din blogg rätt ofta.. typ varje dag nästan :P)

2009-03-15 @ 13:06:43
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0