Dörrar!

Vet inte vad det är med den här dagen och dörrar! I princip alla dörrar jag gått igenom idag har jag hållt på att krocka med någon! T.o.m på banken när ja hämtade mitt nya leg! Har inte en bra dörr dag helt enkelt. Om det nu finns något som kallas bra dörrdagar.

Nåt positivt från idag iaf är att jag slapp vänta länge på banken! Det var ganska mkt folk, säkert 11 nummer innan det skulle blivit min tur. Precis när jag tänkt sätta mig kom det fram en tjej och fråga vad jag hade för ärende. Sa att jag skulle hämta id-kort. Fick följa med henne till dit man bokar möten och hämta det på engång! Lite flyt har man ibland! Hade säkert fått vänta minst en halvtimme annars! :DDäremot unbdrar jag vad exakt dom gör med foton till pass/id-kort och liknande. På nåt sätt sneställs alla bilder och näsan blir nästan alltid extra markerad.

Nu ska jag ta en dusch.
KEEP IT SLEAZY

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0