Festande ändå

Gårdagskvällen inleddes hos Anna-Aubbs tittandes på film (djungelboken på eng å Teancious D med dansk text pga avsaknad av kontroll), lyssnandes på musik och snack. Det var mys, längesen jag bara umgåtts med aubbs. Upptäckte en rolig likhet mellan oss, det faktum att båda alltid ville heta Jessica när man lekte i yngre ålder. Det är såna saker som gör en lite förvånad.

När jag åkte från Aubbs ringde J och berättade att D kommit upp från malmö över helgen. (Var väl i gävle och stannade till i hufvudstaden påväg tillbaka) Trots min trötthet kunde jag inte strunta i att dra till J för lite festande. Jagmenar, det är inte direkt så att jag träffar D särskilt ofta så man tar dom chanser man får. Så länge man inte har nåt bättre för sig, haha. Man fick väl i sig en hel del jack, precis som de ska vara.

Idag har jag inte gjort nånting. Bakis från gårdagen inleddes dagen med överbliven kall pizza till flurre och sen blev det allmänt snack och halvhjärtat guitar-hero spelande innan jag åkte hem. Sen dess har jag suttit här och tillåmed fått i mig käk. Detta är imponerande då jag är allmänt dålig på att behöva fixa ihop käk. Dessutom inge kul att bara fixa till sig själv. Kan ju inte påstå att min fina maträtt innehållandes lite allt möjligt blev särskilt god. Jag är värdelös på matlagning å ändå fick jag VG i he kunskap i högstadiet. Hur jag ens fick ett godkänt betyg kan jag inte förstå. Antar att det inte är något att bry sig om nu.

Jag gillar verkligen inte denhär perioden på 4-5 dagar efter att ha tatuerats. Det är för dem som inte är tatuerade så helveteskapen börjar flagna och klia. Så är det iallafall för mig. Den är för närvarande riktigt ful. Fick en mindre chock imorse när jag såg den och flagnor typ stod ut överallt på den. Lite svårt att beskriva det bättre. Antar att det var för att den var torr, såg bättre ut direkt efter att jag smörjat in den.



Kan inte få nog av denna skiva! Så otroligt bra platta med fantastiska låtar!
Rolig fakta, sångaren Joakim Brodén fyller år samma dag som jag. ;D

KEEP THE FUKKIN HAIR IN SHAPE!!



/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha jag ville oxå heta Jessica nån gång när jag var liten! ;D Puss

2009-03-16 @ 12:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0