Fredag

E på bättre humör nu. Fick ryggen fixad idag, yeii! Hade inte ens märkt att ja hade så ont. Däremot e ja lite orolig över min hälsa. Flera dar i rad har jag vart trött till det extrema å lite skakis liksom. Kom fram till idag att de troligtvis handlar om vätskebrist eftersom ja mådde likadant sist jag hade det. Bestämde mig för att dricka en massa vatten innan utgång så fyllde en 2 liters pet-flaska. Är faktiskt redan mindre trött så de verka funka. Eller så va de luften ja släppte in. Vilket fall som helst e de bättre än för typ 2 timmar sen. Så yeii ;D Ska däremot ta de lugnt ikväll av fler anledningar. Min halv-förkylning och det faktum att Elina går på penicillin. Så de blir troligtvis en kortis utgång å hem med senast sista bussen vid kvart i ett. Hoppas jag överlever kvällen bara, haha :P

För er som är intresserade (vilket säkert är ingen) så får nacka snart ny lokalavdelning! :D ^^

Over N Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: anna

have fun! ;>

va e lokalavdelning för något btw?

2009-03-06 @ 21:37:12
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0