Grraaaningee

Orkade inte sätta mig här igårkväll när jag kom hem, var helt enkelt för trött. Det var hursomhelst jättekul på lägret, som det brukar vara. Ledargruppen jobbade jättebra tillsammans och konfisarna är snälla och duktiga. Vann gjorde dom också över Elida - gänget som var typ 30 st. Min grupp är 7. Ingen konfirmandgrupp är bättre än sina ledare! Däremot måste jag säga att jag är ganska bra på att faila saker. Exempelvis kan jag dela med mig av att jag ramlade rakt in i hallen när jag skulle in. Detta roade Fredrik något enormt.

Har haft mer lugna stunder än vanligvis på dethär lägret. Under denna lediga tid spelade vi oftast kort. På kvällen sen när konfisarna ville spela var allas reaktion NEJ!! Haha :P Rolig information är att jag dom senaste 3 eller 4 gångerna jag vart där har bott i samma rum och sovit i samma säng! Hur stora är oddsen? Boo-stugan rum 106, sängen längst in, längst ner om det säger någon något ;D


Duktiga konfisarna klarade bro-byggandet jättebra! :-)


Time to do the MACARENA! ;-)

Min lediga dag idag ska spenderas med att göra ingenting. Är fortfarande trött och verkar ha dragit på mig en förkylning igen. Inte skojj :(

KEEP IT SLEAZY

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Emelie

did u got a great time in GRANINGE ? <3

2009-03-25 @ 20:33:33
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0