Latvia

Fick nyss veta uppdelningen ledare för lettland-sommarlägrena. Måste säga att jag är jättenöjd med min grupp, bara folk jag redan känner. (Vilket är lite överraskande med tanke på hur många av dom nya ledarna jag inte känner. Tappat fokus efter 91orna) I princip kan man säga att det är en mix av ledare från min egna konfa och min nuvarande ledargrupp. Linnéa och Filippa konfades med mig, FIlippa var dessutom med på resan i somras. Gustav, Fredrik och Madde från min nuvarande ledargrupp, najs :D Vi är en bra ledargrupp tycker jag. Ska bli riktigt skoj. Synd egentligen att det är småbarnen. Men kunde inte första lägerveckan. Varför jag delar med mig av detta vet jag inte. Har väl inte mycket bättre för mig antar jag. Hoppas barnen glömt bort "Bro bro Breja". *önsketänkande* Är MYCKET glad att vi blivit lovade annat boende i år! Döm själva varför...


Mitt och Zillas rum



    

     

Bildförklaring (klicka på dom så blir dom större)
1. Insidan av dörren. På sidorna finns skåp ni inte vill titta in i.
2. En vääldigt fräsch säng
3. Golv + kanter av sängar
4. Fönsterbrädan
5. Gotika-style korridoren där...
6. Vårt rum 223 fanns!

TRO MIG, ni vill inte bo på Bajstellet! Detta rum är det fräschaste rummet vår grupp hade denna vistelse! Ni vill inte heller veta hur dom andra rummen såg ut.

Over N out
//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0