Livin' on a prayer

Måste nog säga att Bon Jovis Livin' on a prayer är min favoritlåt för tillfället! Allt jobbigt skolskit å oro för framtiden minskar när jag lyssnar på den. Det är som en stråle med med positiv kraft som träffar en rakt i bröstet! Okej, det där lät lite lame, men det är vad jag tycker.



Texten till låten är väl positiv va? :PBra är den iallafall och den får mig på bra humör. Har du inte hört den, lyssna på den. Har du hört den, lyssna ändå! Haha

Snart ska jag tillbaka till skolan för studentmötet. Ska bli najs att komma tillbaks ut, vill inviga mina solglajjer! Plockade även fram minna tygskor som jag aldrig riktigt gick in när jag köpte dom i slutet av förra sommarn, så är väl dags för det nu. Jag gillar när det blir vår! :D

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE,
It's my life I'm livin', I live as I please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0