Men blää

Är minst sagt otroligt seg för tillfället! Har massvis med saker jag egentligen borde göra men orkar helt enkelt inte. Ska ut till finntorp, gå om typ en halvtimme. Lite mer. De e nån lettland-träff som jag måste gå på. Känner att jag blivit mindre och mindre aktiv med kyrk-aktiviteterna på sista tiden, men har helt enkelt inte haft tid. Av ren klantighet totalmissade jag att det var konfaträff i söndags. Hade iofs inte kunnat gå pga av div förkylningssymptom samt knä-problem, men iaf. Prällen skicka ett argt mail till mig för att ja inte hört av mig. Eller, särskilt argt var det väl egentligen inte men ändå. I promise to be better! Nästa helg e det iaf uppdrag global som gäller! Om jag inte klantar till det och glömmer bort, haha :P På söndag e de taizé förträff samt nån mottagnings-ledargrej. Måste komma ihåg det. Får börja med post-it lappar eller nåt.

Over N Out
/// CALIFORNIAWHITE är jättetrött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0