Mössa och radioprogram

Idag hämtade jag ut min studentmössa! Kvarstår däremot vid åsikten att dom ser ut som lokförar-mössor, vilket ja sa redan när vi provade dom. Menmen, en studentmössa måste man ju ha! Vi kom undan väldigt billigt har jag märkt, har hört många berätta hur mkt dom betalat för sina och det brukar vara ungefär dubbelt så mycket än våra dryga 400 vi betalat. Då ingick dessutom glas och penna samt band, klassband å allt annat mojs man nu kan ha på en studentmössa. Tråkigt dock att ekonomi-bandet e silver. Eller, de kanske e bra så det inte e de enda man ser. Döm själva. Stenen va fin iaf.


Student 2009! *mössprvning*

Passa inte riktigt i mössan dock :P Men, sen så ska man inte ha den på sig särskilt mycket heller. Jag och M fick det till totalt 3 (om allt går som vår ex- eng lärare vill) ; Mösspåtagning, studentmiddag och studentdagen. Tycker de va dumt att tröjan jag beställt inte kom samtidigt som mössan :(

Idag på svenskan fick vi en ganska intressant uppgift. Vi ska nämligen göra ett eget radioprogram! Det går ut på att vi ska skriva en krönika och sedan läsa upp den på en inspelning. Sen ska vi även välja ut 2-3 låtar att spela upp. Programmet ska med låtar ta ungefär 20 min. Programmet kan sedan sändas på Radio Cyber om man vill det. Jag bryr mig inte, tror inte de e så många som lyssnar på det. Ingen som känner mig iaf. Detta slår ju helt klart att stå å babbla inför klassen!

Kan även meddela att jag vart jätteduktig! Skickade nämligen in den korrekta versionen av min amylas-labb som skulle vart inne nångång i början av feb. Lyckades nämligen skicka in en version som inte var färdig och fick därmed IG då diskussionen helt enkelt var bajs. Så, en applåd till mig! *Klapp*

Over N Out
/// CALIFORNIAWHITE
undrar hur Toxic kan kalla det VIP-kort när det skickas ut via posten...

Kommentarer
Postat av: Elina

du passa visst jättebra i mössan (och ja jag är seriös)!

då fick alltså inte aschba i uzbekistan din mössa xD

du kan få en applåd av mig oxå klapp

2009-03-04 @ 16:24:23
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: anna

ja radioprogrammet kommer nog bli kul! :D inte som förra uppgiften :)

2009-03-04 @ 21:46:12
URL: http://rockndolll.blogg.se/
Postat av: pia Istola

Skönt att spela in istället för att hålla föredrag!

2009-03-05 @ 20:09:31
URL: http://paien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0