Perfect, really perfect!

Hade tänkt gå till skolan idag eftersom jag vart hemma med feber och förkylning sen jag kom hem från graninge, men nej, självklart är det första som händer idag att jag får migrän. Perfekt, verkligen perfekt. Nu har jag verkligen inte råd att missa mer i skolan, har redan missat alldeles för mycket! Idag ska därför spenderar med att försöka ta igen lite av det jag missat. Först på listan står Ergonomi uppgiften i InfoLayout som ska vara klar under veckan. Har inte jättemycket kvar; ingress, underrubriker och allmänt att typografera den. Brödtextem e klar så. Efter det måste jag skriva PM till det argumenterande talet till SvC... Shitt vad jag hatar den kursen! Alla som går i tvåan neråt; VÄLJ INTE SVENSKA C! Den innebär bara en jävla massa uppgifter som är jättejobbiga! Men man har väl inte nationellt prov i SvC va?

Funderar för övrigt på om jag ska ta en snabb tur upp till vinden och hämta ner min vinylspelare. Kan förståss vänta eftersom jag inte äger några vinyler. Kanske borde fixa några innan jag plockar ner spelaren. Fast lite coolt är det att ha en vinylspelare i sovrummet *nicka instämmande*. Det har jag hos pappa ;)

Antar att jag måste ta tag i skol-grejerna nu. Trist, men inte mycket man kan göra åt det! Bara dryga 2 månader kvar, vilket e vääldigt tacksamt med tanke på dom hemskheter som äger rum there! Usch usch!

KEEP IT SLEAZY!


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0