Stress stress stress!

Så mycket att göra, så lite tid! Den här veckan är allt annat än rolig. Pga lovet nästa vecka har man något i princip alla ämnen eftersom lärarna vill avsluta vissa moment innan lovet och slutet av näst sista perioden. Tänker dom på oss? Nope. Idag ska jag dock "bara" plugga matte. Satt igår ganska länge med matten och det gick förvånadsvärt bra tycker jag. Lite mer repetition och det sitter. Provet är imorrn. Men efter det blir det ingen vila eftersom det då är dags att börja plugga till fredagens prov. Ingen vila för oss stackars sammare inte!

Unnade mig däremot lite fritid idag efter skolan och åkte in till forum med Louise och Erika. Det var längesen jag bara umgåtts med dom, så det var mys. Gick runt och allmänt kikade i affärer men köpte bara ett anteckningsblock. Jag och Erika bestämde nämligen att vi från imorgon ska börja skriva dagbok. Får väl se hur det går med det, jag är ganska dålig på att komma ihåg sånt. Men, får väl ta och försöka. Fikade även på Espressohouse och det blev en Frapino (mums) eftersom det var så pass varmt. Efter forum var det bara att bege sig till henriksdal för körlektion. Gick väl ganska bra. Det tyckte Maria iaf ;)

Och så kan jag meddela att mina vinyler har kommit! Ska och hämta dom på posten imorn efter skolan är tanken! Plockade ju ner min vinylspelare från vinden förra veckan!


Yea! ;)

Nu ska jag vara duktig och sen ska jag äta hembakt morotskaka!

Allt gott!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

jag vill me ha hembakt morotskaka! ;D

2009-03-31 @ 18:54:58
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0