Studenten

Det är mycket som kretsar kring studenten just nu så varför inte samtalsämnena. Flaket är vanligt att vi pratar om. Idag var det fotograferingen. Ryktet var att vi skulle ha studentfotograferingen på mösspåtagningen, alltså i slutet av april. Freakade lite över det eftersom jag inte kommer ha min klänning klar tills dess. Pratade med Britt som sen sa att den faktiskt skulle vara på studentdagen. No problems there! Mer problem dock blir det imorn. Det är nämligen så att det imorn är planeringsmöte inför studenten eller vad man ska säga. Där kommer all info om allt delges, typ plats för flaket, tider osv. Kruxet är att det mötet är så sent att jag riskerar att missa planeringsmötet inför konfalägret. Måste försöka fundera ut vad som bör prioriteras. Fick iallafall min student 09 tröja idag (:

Rosen ser verkligen mkt bättre ut nu än den gjorde innan jag fyllde i den ordentligt! Nu har den i princip flagnat klart och det syns att den är ordentligare ifylld denna gån. Kliar som bara den för tillfället, men annars ärre bara perfa! Är bara såå sugen på att göra en till! Men, vart som pengarna ska komma ifrån vet jag inte. Vinna på lotto?

Vi fick inte tillbaka våra nk prov idag! Det var i princip hela anledningen till att jag ens gick till skolan idag! Får väl nöja mig med att vi bara hade lektion 1 timme istället för 2. Under håltimmen som därför uppstod kom Nike fram till att man ska äta 2 paket mariekex/dag om man inte äter nåt annat. Har för mig att det var för att man får i sig rätt mängd kolhydrater då. :P

Jag är sugen på att gå på konsert! Känner att det var jättelänge sen fast det egentligen inte alls var det. Var väl AC/DC skulle jag tro. But still, Elina, vi har tappat vår rutin! Får väl vänta till sommarn!
8 konserter + 1 festival  07
10 konserter + 1 festival 08
Fan, de va ju inte särskilt mkt å ändå tycker folk jag går för ofta på konserter. Har iofs inte räknat med det man sett på exempelvis utekvällar eftersom det enligt mig är för mkt för att komma ihåg. Hittills 2009 har jag vart på 2 konserter. 2-3 inplanerade festivaler dock ;D


Kommentarer
Postat av: elina

haha ja för fan vi måste bli bättre på det där.. måste ju på fler än 10 konserter i år då, så vi fortsätter öka för varje år ;P

2009-03-17 @ 19:38:40
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0