Time for lägerhelg

Indeed, påväg snart till finntorp för att sedan bege sig vidare till Kihls gård ch Graninge stiftsgård. Är helt ärligt inte jättepepp på läger för tillfället, men det lär ändras när man väl e påväg. Det brukar bli kul. Har man tur finns graninges ögongodis på plats också, haha. Det var ändå ett tag sen jag var där.

Har vart på något bättre humör idag än jag var igår. Det har nog något att göra med vilka människor man har runt sig. Efter att ha träffat minihitler igår var man nästan tacksam mot Bo också. Han lät oss prata om ex flaket istället för att göra dom uppgifter vi skulle göra. Han var tom med och prata en stund, Bo i ett nötskal minst sagt. En halvtimme tidigare fick man sluta från ekonomin också. Plus att jag fick mvg på ekonomi provet med 28 poäng. Vet inte vad max var, men 30 nånting :P Spela roll liksom :P *Säg grattis* På svenskan hade vi däremot genomgång på en uppgift som verkar allt annat än rolig...

Eftersom jag är på graninge i helgen kommer jag alltså varken synas på mitt vanliga hak eller ha tillfälle att blogga. Ska försöka skriva några rader på söndag när jag kommit hem, annars får det väl bli på måndag. Hoppas ni överlever, haha :P

Nu måste jag packa det sista så jag hinner med bussen som går om 20 min.

Over N Out
 

/// CALIFORNIAWHITE
in läger-mode

Kommentarer
Postat av: pia

Grattis!! :D

2009-03-21 @ 11:53:40
URL: http://paien.blogg.se/
Postat av: Emelie

hoppas du hade kul!

2009-03-23 @ 00:29:43
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emelie

hoppas du hade kul!

2009-03-23 @ 00:29:45
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0