Tråkigare och tråkigare

Bos lektioner blir vekligen tråkigare och tråkigare. Det känns bara alltmer onödigt att ens gå på dom, det enda vi gör verkar vara lyssna på hans eviga genomgångar om samma saker! Idag gick han igenom orsaker bakom rådande finanskris igen! Vet inte hur många gånger han gått igenom det nu, tre miljarder? Drog iallafall efter ekonomin eftersom jag inte ville behöva vänta 2 timmar på en lektion på 50 minuter där vi skulle skriva om ergonomi. I just wont! Vi drog in till odenplan och fikade på Espressohouse inne vid själva t-banan. De e ganska kul att sitta där och titta på alla stressade människor när man själv för tillfället inte behöver stressa fram.

Mitt humör går verkligen upp och ner alá PMS-unge för tillfället! Igår var jag på jättebra humör nästan hela dan, men idag har jag mest känt mig nere. Man ska helt enkelt inte tänka för mycket. My sweet friend Emelie har nämligen på fb lagt upp massa bilder från förr i tiden eller vad man ska säga. Bland bilderna finns det bilder från vår klassresa i sexan som fick mig å tänka på min fd bästa vän Nicci och hur jag inte träffat henne sen åttan säkert. Det i sin tur fick mig å tänka på alla mina andra fd bästa kompisar, Amanda, Nathalie och Erik. Men man ska inte fastna i det förflutna.


Madde, Nicci, Emelie och jag från klassresan. </3

För att muntra upp mig själv lyssnade jag på Alter Egon. Funkar alltid.
"Det gäller att ta vara på allt man kan, och se till att ta hand om varann"
- Alter Egon Varför dör ni
Word!

Började då tänka på mina girlz och hur underbara dom är! <3

Ni e underbarast!

Ni kanske märkt att jag gjort lite ändringar på bloggens utseende. Hoppas ni tycker det funkar, annars e det bara att hojta till så ändrar jag tillbaka. Jag blev bara så trött på att allt såg fel ut i min webbläsare.

KEEP IT SLEAZY!


//// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: Michelle

Nu täcker din bakgrund hela utrymmen på bloggen :)

2009-03-13 @ 16:04:15
URL: http://miiich.blogg.se/
Postat av: anna

du kan va fin aubbs! :>

2009-03-13 @ 20:02:28
URL: http://rockndolll.blogg.se/
Postat av: elina

du e bästast och underbarast också!! <3

2009-03-13 @ 21:27:16
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va fint det har blivit :) kramar på dig kompis

2009-03-14 @ 00:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0