Bilkåkning, Harrys, fontän och Heaven's Gate

Det måste på riktigt vara nåt fel på mig! Klockan är för stunden 10.53. Kom hem runt 6 imorse och är vaken! Efter att ha festat! Hur konstigt är inte det? Vaknade redan vid 9 och kunde inte somna om. Så vad gör man?

Igår var hursomhelst gaalän! Vid 6 tiden gick jag över till I. Åkte med I och R först ut till stadion för att R skulle hämta nåt. Meningen var att vi skulle till sytemet och handla för ikväll. Eller, dom skulle till systemet. Vid ungefär 18.40 åkte vi från stadion och vi skulle till Sickla och handla. ungefär 18.55 var vi där. You do the math. Craise bilkåkning kallas det, haha ;)

Var inte hemma särskilt länge innan det bar av till Harrys med E. Bullet spelade och ville se dom. Träffade några vanliga bekantisar, de e alltid skoj :) Bla Jenni och Sofie. Och Bullet? Ja dom var väl rätt så bra. När harrys stängde drog jag å E med J, S samt Tob + polare till kungsträdgården. Antar att ni kan gissa vad som hände där av rubriken. Det blev ett runt klockan 3 dopp i fontänen för mig, J, S och T. Det var kalllt! Och jag blev blöt, haha :P

Efter doppet drog vi till Heaven's Gate inne på stureplan med DJ David + fler. Roligt att jag första gången jag festar på Stureplan är dyblöt som någon torsk. Vi skulle ju absolut inte kommit in utan David. Heaven's Gate kan jag informera er som inte vet det, är en liiiten rock klubb or whatever. Så det blev festa med E-Type imorse, haha. Or not :P

När Heaven's stängde vid 5 drog jag å E in till slussen å käka på donken. Dom mupparna hade ingen läsk och ingen shake. Bara juice eller mineralvatten. Och vanligt vatten då. Eller, till alla som ville ha utom jag. Fick min cheeseburger snabbt, men fick vänta på vattnet. Palla! Tröttnade och struntade i det. Elinas mamma kom och hämtade oss i slussen och skjutsade hem mig. Snällt tyckte jag.

Bilder kommer upp senare, man ja e tom uppe innan dom fått upp bilder! Craise! Kan underhålla med bilder från i lördags på Sin City.


Mjihihi <3 Skum min på mig dock :P


Tävla tävla tääävla

Ska masa mig till affären för att köpa virke till ikväll.

Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

haha du ägde ju tävlingen förra helgen! 5-2 eller va blev det? ;P

2009-05-23 @ 13:19:47
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0