Drygt en månad kvar!

Det är helt sjukt! Om dryga månaden tar vi studenten!! :O Alltså, hjärnan går på högvarv när man tänker på det, eftersom jag inte kan fatta att det är sant! Shit! Desvärre så bidrar det tänkadet till att tänka på hur otroligt mycket man har kvar att göra... Inte alls kul måste jag säga. Fortfarande flera väldigt stora uppgifter kvar att göra. Mest fruktar jag fär nationella provet i MaC måste jag säga... Matte är verkligen inte min grej. Men, innan man kan fokusera på det är det Småfek prov imorrn. Och redovisning av SvC grejen på fredag. Och inlämning av ekonomin samma dag. Sen måste man spela in radiokrönikan också. Och självklart redovisa ekonomin. Sen är det nationella. Efter det är det fortfarande en himla massa kvar att göra. Har säkert även glömt bort nåt. Är bara såå glad över att jag inte har prov i natur som vissa har! 11 dagar kvar till nationella, dags att börja plugga på det kanske!

För närvarande sitter jag med nästan anteckningar från hösten i 2an å pluggar till småfek provet. Har nämligen ingen bok eller så att plugga med, så det blir UFs hemsida och gamla anteckningar. Hursomhelst så skulle jag mycket hellre ligga och sova fortfarande. Men nej, gick upp tidigt för att det tydligen skulle komma folk med ny spis åt oss. Tror ni nån har kommit? Men det är väl bra att jag är uppe, annars skulle jag inte fått saker gjort idag.

Ska nog ta och maila radio cyber igen om att låna inspelningsgrej.

Over N out

// en stressad CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0