@¤#&?"& FOT!!

Gjorde på nåt sätt illa foten i fredags. Har haltat runt hela helgen, men det började bli lite bättre igår. Idag däremot gjorde den mer ont än lördag morgon och det blev inte ett dugg bättre av körlektionen! Jag haltar som en jefla gnu för tillfället. Vette fan heller hur jag gjorde illa den, de e typ hålfoten som gör ont.

Idag är det iaf matte plugg som gäller för min del. Tyvärr har man ju nationellt prov på fredag! Har inte ens börjat plugga, inte bra, inte bra. Men det är ganska skönt att matten ligger utanför, så ett IG skulle inte påverka. Behöver inte matten för de jag sökt heller så går det åt helvete går det åt helvete. Däremot e de klart att det inte är kul att ha ett IG. Jag tål inte dom 2 bokstäverna på ett prov/uppsats. Nej tack!

Näej, får väl ta och dra igång med pluggandet!

SO LONG, LÅNGKALSONG!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0