Matelimatik

Usch suck och fy vad matte e trist! Har suttit å gjort ett gammalt NP vi fått ut et tag nu. Skulle vela säga att det är a piece of cake, men det går inte jättebra... Det blir mattestuga för mig imorn! Då har man iaf chans att fråga om hjälp. Någon som e bra på matte som känner att den vill skriva nationella istället för mig? (A)

Nyss var det 2 dudes här som kom med ny spis. En av dom var minst sagt aphet, och där kommer jag å öppnar dörren klädd i pyjamas byxor, haltandes fram på in onda fot. Sen skrattade han åt mig när jag i princip ramlade in i städskåpet på jakt efter en skruvmejsel. Så kan det gå, haha :P Min fot började inte må bättre av det heller. Nån som vet vad man kan göra åt när typ hålfoten gör ashont?


Visst e nya spisen jättefin ;D

Spisen är barnsäker, luckan går att låsa. Undrar hur många gånger jag kommer misslyckas med att öppna den? Skillad som jag är menar jag. Inte för att jag använder ugnen särskilt ofta men :P

Hittade för övrigt en gammal ring idag. Lite kul med tanke på att jag å E pratade om ringar i fredags å jag gnällde över att alla mina ringar är borta.

Inatt drömde jag jättekonstigt! Jag drömde att jag var hos tatueraren som skulle se den läkta tattoon (damn, måste dra dit snart!). Hursomhelst så skulle han precis börja tatuera en annan, men sa att han kunde kika på min först. Då inser jag att jag har en lång gummihandske som täcker hela armen och är fastsydd i tröjan på armen. Medan jag försöker komma på hur jag ska kunna visa tatueringen drar tatueraren iväg och in kommer 3, för mig, random tjejer. Gummihandksen har försvunnit och medan jag väntar på att tatueraren ska komma tillbaka snackar jag med tjejerna. 2 av dom blir överlyckliga över att se mig och informerar mig om att vi träffades på "Wohoooo" för ett tag sen. Min enda reaktion var "Jahaa, heej!" Den tredje tjejen hette Camilla. Sen vakna jag.

Det roliga med den drömmen är att min reaktion över bekanta var likadan som den är på riktigt. Det händer ofta att folk kommer fram och hälsar å säger saker i stil med "Heej, vi träffades för ett par veckor sen! Vi dansade ihop". 80% av gångerna kommer jag inte ihåg personen alls. "Alla känner apa, men apa känner ingen"

Ska fortsätta plugga...


Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0