Mon Dieu!

Jag är så trött på allt ständiga plugg att jag helt plötsligt blir fransk! Dagen idag lär till största del spenderas skrivandes svenska uppsatsen. Pest och Pina är allt jag säger! All tid vill säga förutom körlektionen som ja ska dra till alldeles strax. Var ett tag sen ja körde.

Svenskan gör att tiden som jag borde spendera pluggandes matte minskar nåt enormt. Ännu mindre tid får man när det jefla brandlarmet går under mattelektionen. VILKEN ANNAN LEKTION SOM HELST hade vart bättre! Bara för att vi skulle testa "Nya" samlingsplatsen. Ingen som kan MaC som kan tänka sig att gå å skriva NP istället för mig den 15 maj! (A)

Imorgon ska jag å Aubbs kirra biljetter till Borlänge :D Det betyder att festivalen närmar sig! :D Sen ska jag nog hämta min Mick poster på posten. På tal om festivaler, de nån mer som ska på Rockweekend utom Elina å ja?

Over N Out
// CALIFORNIAWHITE
ska köra bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0