Otroligt onödigt

Imorse vaknade jag typ 45 minuter innan jag behövde gå upp, helt utan anledning. Har ingen aning om vad jag vaknade av. På senaste tiden har det vart frö att ja inte kunnat andas, men det var det inte nu. Åkte till skolan för matte C komplettering. Medan jag väntade på att lektionen skulle börja köpte jag drinkbiljetter av Britt till studentmiddan imorgon. Katarina kom och jag fick ett papper med fråga 1 inringad. Kompletterade bara en sak, rationella uttryck, och fick därmed ett tal med a,b,c och d. Det tog 5 minuter att göra dom. Satt och kollade igenom dom i 2, sen gick jag. Åkte alltså min 35-minutersväg för att ha lektion i 7 minuter. Värt!

Åkte sen hem, och när jag kom hem försvann elen. Japp, strömavbrott i 2 timmar. Suck... Roade mig med att sätta på musik på mobilen och fortsätta läsa "Slash" boken jag fick i födelsedagspresent. Orkade inte läsa på engelska särskilt längre, så jag bytte till att läsa en gammal Sweden Rock Magazine. Sen kom en dude som skulle fixa vår läckande kran i badrummet, så jag satt å titta på den halvtimme det tog. Och nu är elen tillbaka! Mwahaha

Igår träffade jag E. Vi gick och såg Wolverine filmen. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den, utöver att jag tycker X-men filmerna är mycket mycket bättre. Men Wolverine är lika cool som alltid. Fast den var väl ganska bra ändå. Ganska plain, men ändå helt duglig.



Sitter och halvkollar på Tonight Show med Jay Leno och nyss hade dom ett klipp där nån random snubbe skulle leka Wolverine. Haha

Over N Out



/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0