Skillad dag! Not

Idag är verkligen inte en bra dag för mig! Först biter jag ett sår i tungan precis när jag ska gå hemifrån. Blöda börjar de göra, och det inte lite! Tog säkert en halvtimme innan det slutade. När det väl sluta hade jag jätteont i tungan och kunde knappt prata. Gick över någonlunda tills 9-tiden när jag åkte hemifrån. (Då skulle ja börjat 8 alltså.) Missade därav första lektionen. När jag sen skulle kliva på bussen misslyckades jag på nåt sätt att träffa trappsteget så jag ramlade platt, bom bang, ner. Aj. Hursomhelst så blev jag allmänt distraherad under närmsta timmarna och lyckades därmed inte lika bra som ja skulle velat. Suck och stönför det, hade bestämt mig för att sätta ett mvg i den kursen! :(

Efter skolan skulle jag å käka med L, E och M. Tog bussen från skolan till slussen. Inne på bussen finns det ibland små trappsteg. Ett sånt fanns ju där och SJÄLVKLART ser jag de inte. Dags att ramla igen alltså. Hade planerat att käka på Subway i Slussen, men det var jättemkt folk. Drog därför tillbaka till Hötorget och åt där. Sen påväg hem lyckades jag i slussen snubbla till rakt in i en pelare. Inte min dag idag! Inte nog med det, jag måste även komma på en ny frågeställning till Svenskan. Och plugga matte. Och jobba med ekonomi uppsatsen. Det idag, och klockan e redan 5. Kanske ska ta tag i det okcså, haha :P

En tanke till bara. Är det bara jag som tycker Vinces röst passar så otroligt mycket bättre in i Crües musik än Corobis gjorde? Jag menar, Mötley Crüe och Generation Swine plattorna är inte särskilt bra alls.

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE



Kommentarer
Postat av: duuuuuude

2009-05-05 @ 23:22:48
Postat av: anna

hahaha såna här dagar totalt äger! xD ibland har man typ betong i hjärnan och magneter som drar ihop fötterna xD

2009-05-05 @ 23:24:32
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0