Skillz that killz

Min kusin visade den här videon för mig på youtube igår. Det är indeed vad jag vill kalla skillz!



Tänk att kunna spela så!

Hade ju moster + kusiner här igårkväll, dom åkte imorse. It amazes me hur stora både Mikael och Jonas har blivit. I mina ögon kommer Mikael alltid vara max 8 år gammal och Jonas omkring 2. Men nej, dom är 14 och 7! Jonas går i skolan och kan läsa! Det går inte, han e bara 2! Haha :P

Det som är kul med barn är iaf ärligheten. Barn håller sällan inne med sin ärliga åsikt om saker. Jonas och Mikael satt och kollade igenom mina teckningar. Mitt i allt hör jag hur Jonas säger "Gris". Det är min "björn" som jag personligen inte tycker ser ut som en björn. Snarare gris + myrslok. Ny art?



Tecknade för övrigt en annan bild igår, men tänker inte berätta vem de e, ni får gissa å se om ni gissar rätt. ;D



Nu till alla 3or på Cyber norra; alla som inte anmält vad ni ska äta på studentmiddagen den 28e ska gå till Britt och göra det. Blev beordad att sprida budskapet, haha


Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

nikki sixx gissar jag på :D

2009-05-21 @ 11:40:29
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0