åååååh SUCK!

Självstudiedag idag utan en enorm arbetsbörda. Ja, alltså kan man sova lite längre. Däremot hade jag på nåt sätt fått för mig att jag hade körlektion vid 11 idag soo, I'm up at 8. Däremot är inte körlektionen förän imorn!! HUR jag fick för mig att jag hade idag utan att ha det är ett mystery to me!

Men helgen har vart rätt najs ändå! Fredagskvällen var hur kul som helst med studentpub och Harrys. Lördagen tyckte folk att ja skulle festa, men pallade helt enkelt inte. På dan var jag med D och såg "Up". Var rätt skojig faktiskt, trodde den skulle va ap-dålig :P



Handlar om Mr Fredriksson som ska flytta sitt hus till Parafise falls efter att hans fru dött eftersom det var hennes dröm. Av misstag följer även scouten Russel med och när dom är i området träffar dom på en sällsynt fågel som döps till Kevin som någon vill fånga. Kevin är dock mamma så dom bestämmer sog för att försöka hjälpa henne.

Nu är frågan, stiga upp och göra nåt vettigt eller go back to sleep..?

OVER N OUT!!

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0