Aerosmith!

Hur bra är inte Aerosmith?! Började med att jag hade de som plugg musik, men nu funkar det nästan inte längre, efetrsom jag har börjat uppskatta musiken alldeles för mycket! Viss musik är helt enkelt för bra för att plugga till. Jamenar, blandannat var det typ 2 år sen jag ens tänkte tanken att plugga till Crüe, haha!

Anyways, idag hade jag körlektionen jag trodde jag hade igår. Så, kl halv 8 bar det av till körlektionen som började kvart i. Gick väl ganska bra. Skippade frukosten innan jag åkte, så efteråt vart de tillbaka hem för att äta frukost. Slökollade sen på Smalville innan jag somnade om :P Vaknade för kanske en halvtimme sen å åt lunch, haha :P Nu sitter ja å chillar med lite Aerosmith (om ingen kunde gissa de ;)) Hade tänkt försöka ta tag i att få lite plugg gjort, så sitter just nu med "A colorful introduction to the anatomy of the human brain" på ena sidan om mig och ett gäng färgpennor på andra. That's rite, vi ska färglägga i våra böcker! Dock så är själva boken ganska svår med ganska avancerad text.

Igår träffade jag Elina :) Gick runt i stan lite. Rolig sak, när vi gick för att fika på Waynes (den vid lagerhaus, drottninggatan) kände killen där igen oss. Han visste tom vad vi skulle beställa, kan man räkna sig som stammis där också eller? :P Fast, det kan bero på att vi ALLTID är supersega på att komma på vad vi vill ha, haha ;) Vi fixxade även biljetter till Pretty Boy Floyd den 10 dec! :D Ska bli gaaalät najs att se dom! :D:D


PBF! :D


Kristy Majors från PBF är också en sådan person som ser otroligt bra ut trots sin inte jätteunga åler! Me like! ;)

KEEP IT SLEAZY!!

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

haha förstår att du somnade till smalville, det är inte bra :P

2009-11-10 @ 17:32:25
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0