Byebye Fysik och Akustik!

ÄNTLIGEN är denna tortyr kurs över och slut! Tenta idag. Och hur gick de? Well, I dont really know. Men jag hade kunnat göra den i måndags bara för att ha det överstökat liksom. Nu skulle jag jättegärna bränna upp boken, men det är nog en dum idé.. Har trots allt nästan 3 år kvar av utbildningen, och man vet aldrig om man behöver den! Men alla får hålla tummarna för att tentan gick bra!

Ikväll ska jag bara njuta av att inte ha nåt plugg! Det händer sällan, let me tall ya! Men imorn e de tillbaka i rutinerna igen med Neuropsykologi-kursstart. Anyways, lite senare kommer malmö folk till hufvudstaden så de blir nån typ av myskväll. Dock brukar detta i dessa kretsar på nåt sätt alltid förvandlas till nån typ av fest. But wtf liksom, man e bara ung en gång! Hehe ;)

Nu har jag även fått veta att ett paket med bla tröja jag bestämt är på gm weii! Fick ett ryck och beställde hem lite merch i förrgår, haha. Kul när sånt händer :P Ja, alltså CRASHDÎET merch då. Vart särskilt sugen på en av tröjorna ett tag så ;D Nu däremot tror jag bestämt att jag ska ta ett långt varmt bad! Brukar inte riktigt vara en bad-människa, men ibland kan det vara riktigt najs!


Skulle inte va helt fel med en jacuzzi!

KEEP IT SLEAZY!!

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

håller tummarna åt dig :D

2009-11-05 @ 19:16:00
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0