Första advent

Första advent idag och försäljning av bla lussebullar, peppisar och glögg stod på schemat för burmagruppen. För er som missat det ska jag ju nämligen till burma nästa sommar och till den redan behöver vi tjäna pengar. Försäljningen idag gick nog upp till kanske 5000 kr, totalt har vi tjänat runt 17. Inte helt dålig start med andra ord! Hursomhelst stod vi ju utomhus och sålde vilket innebär KALLT! Pga det drack jag av den vaarma glöggen, en mängd som gick upp till säkerligen en flaska, minst. :P E de kallt så e de. Efter försäljningen som var direkt efter mässan körde vi lunch följt av burmamöte. Efter det var det dags för en sista omgång försäljning efetr julgranständningen vid 3. Sålde alla lussebullar vi hade (runt 6-700 var de nog iaf!) Så i det stora hela, en bra dag. :)

Idag skickade Ida pixx från i fredags när vi var på Paradise. Drar upp några här! :)


Leka med fluga som hörde till hornen jag hade halloween


På stället

Vad kan man säga, vi e släkt ;)

Har egentligen fler bilder jag skulle vela lägga upp men hela bildfunktionen på bloggen cpar sig så pallar inte väntan ;)

Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0