Naturlig fallenhet för labbrapporter?

Fick tillbaka labb 2 idag och hade visst klarat den! Fick tim mycket bra på den. Det roliga är att jag inte fattade ett piss av vad jag höll på med när jag gjorde den så hur fan man klarar en sådan labbrapport vet jag inte riktigt, haha. Tillbaka fick vi också inlämningsuppgift 2 vilken jag också hade klarat utan att behöva kompletera nåt. :D Det var ja lite osäker på om jag skulle eftersom det inte alltid går jjättebra när jag räknar ensam. :P Och på torsdag är det tenta! Tenta-ångesten har faktiskt dämpats på nåt mystiskt sätt. Vet inte hur det kommer sig.

Något jag inte heller nånsin aldrig trodde ja skulle höra mig själv säga är detta: Jag kommer faktiskt sakna (!) fysikkursen! Inte själva fysiken kanske, men efter kursavslutningen blir det säkerligen inte lika många flummiga räkne-eftermiddagar. Känns som om klassen har kommit varandra mkt närmre under denna slitiga kurs! Me like a lot! Däremot ska nästa kurs bli intressant tror jag, Neuropsykologi! Dock ryktas det av äldrekursarna om dissektion av människo-hjärna vilket verkar vara sant! Har ABSOLUT inget behov av att veta hur en människohjärna luktar!!


Dissikera denna? NEJ TACK!

Blev ett skol-relaterat inlägg, inte det mest spännande kanske, men är det tentavecka så är det! Ska inte räkna nåt idag dock, endast läsa!

OVER N OUT


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0