Oh...

Hmm.. Tyckte jag skulle vara duktig idag och köpa bok till nästa kurs... Nu visar det sig dock att jag troligtvis köpt FEL bok! Får jag inte lämna tillbaka den, om det är fallet kommer jag få ett mer seriöst psykbryt, boken kostade nästan 600 spänn! Fast ska nog ta och dubbelkolla att det faktiskt är fel bok innan jag försöker lämna tillbaka den. Skolan gör mig FATTIG!

Idag hade vi hursomhelst föreläsning. Jonas föreläste, och hans föreläsningar brukar vara ganska luddiga. Dock kändes det lite bättre idag eftersom han faktiskt använde sig av vår kursbok (vi ska färglägga massa bilder om olika delar av hjärnan och så? vilket gjorde att man förstod orden i boken lite bättre. Så that's good!

Aubbs skickade Nikki Sixx till mig på FB, haha, tack! ;D


Snällt värre tyckte jag ;D

Tror jag ska försöka få tag på några kursare nu och dubbelkolla om boken...

OVER N OUT

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0