Överansträngd?

Otroligt kort uppdatering av helgen: Firade världens bästa Elina i fredags på Harrys! De va skoj :D Lördan träffade jag Emelie, det var väldigt längesen sist! Igår var det jobb som gällde.

Däremot vart jag hemskickad tidigare från jobbet eftersom, basically, I looked like HELL! Har kommit fram till att det måste vart utmattning eller nåt sånt, har sovit otroligt dåligt på sistone. Slept like a baby tonite though, och nu mår jag lite bättre. Tyvärr innebar det missad skoldag, men vågade inte riktigt riskera att typ kollapsa eller nåt. Tänker bara ta det lugnt idag och försöka återgå till normal energi.

Nu är det så att jag har fått en fukkin awesüm idé! Tänker dock inte berätta om den ännu, don want to jinx it ;) Återkommer om ett par dagar när jag vet hur det blir! Bäst att det blir bra, annars e de lite en slap in my face, haha :P En hint, det har med musik att göra. In a way ;)


Jag och Emelie i lördags :)

Nu ska jag ta och äta lite. ;)

KEEP IT SLEAZY!!

/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: Elina

jag vet din idé iaf! stolt

har du för övrigt färgat håret igen?

2009-11-16 @ 19:35:51
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0