Skit vecka

Denna vecka är inge bra. Bara massa jävla crap.

Anyways.. Hade föreläsning idag, Sådär lagom intressant, handlade om synen. Dock så berättade hon om nån kille som hade blandat ihop sin fru med en hatt. Högläsning från en bok som hette nåt i stil med "Mannen som misstog sin fru för en hatt". Vill ni höra om storyn funkar de säkert att googla, det var faktiskt ganska spännande. Han hade tydligen fel i högra temporalloben. Sånt där tycker jag är lite spännande.

Det visade sig även att det var helt fel bok jag hade köpt. Lämnade tillbaka den och fixade nya. Desvärre var den boken ÄNNU dyrare. 800 spänn, inte jättekul... När jag var påväg hem från skolan såg jag en snubbe som var jättelik Rowan Atkinson.

Pixie höll på med ett ganska spännande projekt idag. Hon fick nämligen den brillianta idén att försöka hoppa upp på taklampan i vardagsrummet! Hon iaktog den noggrant från soffan i säkert 10 min innan hom kom fram till att det säkert skulle gå lättare om man försökte från tv-bänken eftersom den e högre. Satt där ett par minuter tills hon ställde sig på bakbenen och var på väg att hoppa. Precis innan hon hoppade dock verkade hon hajja att det inte skulle funka och började leka med en leksak istället. :D Hon är min lilla beeebis :D


=)

Over N out

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

nu är ju inte jag hemma i helgen, men du vet att jag alltid lyssnar om du vill prata bay :)

hehe sötis pixie är, kan se det framför mig :D

2009-11-27 @ 00:00:32
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0