Skola?

Ibland kan man undra om jag faktiskt ens går i skolan. Förra veckan var jag bara i skolan en dag efter 5 dagars uppehåll. Efter den dan blev det ytterliggare 5 dagars uppehåll. Ambitiös student eller hur? :P Men denna vecka bler det desto mer, skola imorrn sen veckan ut. Tror jag behöver det, har börjat slacka :P Skönt nog har vi däremot sovmorgon imorn, börjar kl 1. Så de e najs :)

Förra veckan skrev jag att jag hade fått en bra idé. Nu tänker jag berätta det. Ett tag nu har jag velat ha plektrum halsband, och förra veckan kom jag på att man faktiskt kan fixa det själv. Sagt och gjort ordnade jag fram ett snyggt Crüe plektrum som jag fick hem idag. Fixade ett litet hål och satte igenom en metall-ring och satte på en kedja. Voila!


Fint va? :D

Igår var Elina här. Kollade bla på Aristocats och snackade lite. Mys! :D

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

blev assnyggt! :D

2009-11-23 @ 19:01:02
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0