Tentavecka!!

Ber om ursäkt för den sega uppdateringen här de senaste dagarna, men har vart ganska upptagen. Korfattad sammanfattning är väl Creepy Nights med E på fredan, Sjätte tunnan med C och J på lördan och plugg söndag. Kör lite pixx från i fredags i slutet av inlägget. Utklädning var det som gäller och jag var djävul! :)

Idag har jag haft självstudier, och som de flesta självstudiedagarna har jag lyckats passa in en körlektion. Idag gick det faktiskt jättebra! Har även bokat tid för riskettan. Efter att ha kommit tillbaka hem från den var det direkt dags för plugg och har pluggat sen dess. Detta är i princip den första paus jag tagit sen 1-tiden. Den gamla tentan gick förvänandsvärt bra att räkna. Har även kommit fram till att Ozzy och Aerosmith är väldigt bra plugg-musik. De ni! ;)

Pixx

The devilllll! Hade även svans, men den syns inte där.

Angel n devil på bussen. E hade ingen halo dock

Lipstixx N Bullets speeela! Andy Lipstixx frågade mig om jag höll på att bli kissnödig (han fråga en massa frågor) och jag svara helt sannisenligt nej. Blev det kanske 5 min senare dock :P

Från Rockspot, med Chris uppsmugen i bakgrunden igen :P

Näej, nu måste ja forsätta plugga :(

KEEP IT SLEAZY!!!


//// CALIFORNIAWHITE
tappade nyss miniräknarn i golvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0