fullspäckat schema!

Till Elina: Who r u to talk ;D
Nuvarande kurs: Fysik och Akustik! Usch och blä är enda förklarningen, så, nu har vi avklarat det.

Rite, vad har hänt sen sist..? Well, Födelsedagsfirande i lördags på Harrys med sum of ma girls, superkul! Generation Swine på scen och dom var lika bra denna helg. Basisten kände igen mig från innan och vi snackade lite. Alla drog ganska tidigt (som jag va med) men ja vart kvar till stängning. Sen e allt lite blurry, haha :P Hursomhelst, tack för en superrolig kväll Ida, Pia, Michelle, Sandra, Nicole, Nike och Louise (även om vi inte såg varandra så mkt, haha) Söndan, alltså min födelsedag, gjorde jag inte mkt mer än att sova, sega framför tv:n och bli irriterad på det ständiga flödet på inkommande sms. (Vet att de e lite elakt att säga de så, men wtf ;))

Igårkväll var vi hemma hos Linnéa i sjöstad! Taco- och spelkväll döpte vi de visst till, och sure there was tacos. But not so musch games, haha :P Hade iag supermysigt. Dom hade fixat tårta som firande av min, Kalle och Andras födelsedagar som alla vart här i dagarna! (Kalles idag, GRATTIS!) Dricka fanns det gott om, däremot inte för min del pga dagens körlektion. (Okey, I had sum, but not nearly enough för att de fortfarande ska finnas i mitt system :P) Funtar även på att fixa tatueringstid idag, vilket däremot e lite av ett problem eftersom jag inte riktigt vet vilken jag vill göra härnäst. Får se hur jag gör.

Denna vecka är rätt fullspäckad för min del känner jag. Större delen är desvärre plugg, men vad gör man liksom? MEN en del skoj också! KISS-weekend på Harrys (nya skivan kommer, wohoo!) med Dressed to KISS på scen på fredag. Äntligen en oskyldig anledning till att stirra på DJ Nikkz, haha ;D Lördag: HCSS på Arenan! :D


What ever happened to all illegal fun? ;)

KEEP IT SLEAZY!!

//// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: pia

Tack själv ;)

Vad ska du göra för tatueringar? Nyfiken!

Jag är också lite sugen faktiskt..!

Kram

2009-10-07 @ 13:27:55
URL: http://paien.blogg.se/
Postat av: elina

förstår inte aaalls va du menar (A)

2009-10-07 @ 19:21:44
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0