gimme torsdag!

Usch jag tror jag håller på å bli sjuk eller nåt. Vart supertrött när jag kom hem idag å fick ont i huvet. Inte migrän-like som annars. Wellwell. Började slöglo på nån skitfilm som kom på Canal +, som hette nåt i stil med "Det är nåt som inte stämmer" som handlade typ om en kille vars mamma var psykiskt störd och pappan var alkoholist. Sen fick han bo hos mammans psykiatrikers galna familj. Dålig film indeed. Tydligen var den baserad på en sann historia. Såg inte hur den slutade dock, för då sov jag :P

Nu längtar jag till på torsdag! Anledningen? Jo, min käääre kusin kommer hit då! <3 Saknar henne massvis, och på fredag ska ja visa henne hur hårdrockare festar ;D


Kusin, jag och Elina på Harrys on ma studentdag <3

Nu ska jag ta å läsa igenom labb-preppen inför morgondagens labb. Desvärre är det en el-labb så med min klantighet kan det sluta i disaster. ;)

KEEP IT SLEAZY!!!


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0