Halloween! :D

Yes, gotta love it! Skoladan idag har faktiskt vart rätt najs. Hade sammanfattning på kursen först å de va inget som man liksom ba; WTF! Så de e chill. Efter lunchen räknade hon en gammal tenta på tavlan och de känes rätt bra det med. Va väl 1 uppg jag inte riktigt fattade vilket inte va så hemskt tkr jag. :D Sen var vi sådär fnittriga som man kan va ibland. Blev inte bättre av att vi satt å åt choklad. Av nån anledning har vi blivit kända som "gottegrisarna" i klassen. Det är lite orättvist mot mig, jag har sällan nånting ätbart. Brukar ha en flaska vatten typ. ;) Men, de gör väl inget ;)

Så, halloween's here! De e så skoj att få klä ut sig! Tänker faktiskt inte avslöja här vad jag ska vara än, kom till harrys å se efter själva! Eller vänta några dagar för bilder ;) Hur skoj som helst ska det bli iaf! IKVÄLL SKA DET RÖJAS!!



KEEP IT CREEPY! ;D

// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad var du utklädd tll? =)

2009-11-02 @ 14:03:33
URL: http://paien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0