Helg helg helg!

Nu vill jag ha helg! Shit det kommer verkligen upp varje torsdag, dedär med min helg längtan. Wellwell. Idag gick det faktiskt bra i skolan med att räkna. Tack igen Azam för kexchokladen! Den behövdes! Efter skolan blev det en snabbvändning hem för att sedan bege mig till hamnen för att hämta upp min kusin Johanna och sonen Martin. :D Martin och jag lekte hans "Det är myror här" lek i säkert en timme. Måste erkänna att man tröttnar på leken väldigt snabbt, det är nämligen hans fingrar som e myrorna. :P

Hoppas dagen går snabbt imorn, särskilt hennes långdragna och minst sagt jobbiga föreläsningar! Imorn var det visst logaritmer som stod på schemat... Kuuul, verkligen... Men, lunchdate med Michelle, FINALLY, har blivit inställt varje gång pga knas med lunchtider och liknande. Ska bli skoj faktiskt, va ett tag sen ja träffa henne :D

Kollade genom gamla bilder idag och kom ihåg diskussionen jag och E hade ang Crashdïet medlemmar. Eric Young ska alltid göra så skumma grejer på bilderna vi tar med honom, haha. Fast snällt att han stod ut med Elinas bild (som blev typ 25 bilder ;))

Nu ska jag och Kusiin glo lite på andra harry potter filmen. Frågan e om jag kommer orka hålla mig vaken, ja e ganska trött. Det va väl dumt ;)

KEEP IT SLEAZY!!

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

ja eric e snäll han ;D

och till inlägget ovanför, om plånboken, det va väl dumt. hoppas det löser sig me alla korten och tur att du inte blev av me massa pengar <3

2009-10-18 @ 23:07:31
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0