Ja!! :D

Har gått och vart lite orolig sådär de senaste veckorna. Anledningen? Hemtentan i Audiologi och Hörselvård! Fick däremot mail idag att den var godkänd så nu blev jag glad! "Bra strukturerat" och whatever de va hon skrev :) Intervjun vi skulle göra kändes ganska självklar att man skulle fixa. Inte för att de va värsta grejen kanske, but still, de e min första kurs jag avslutat på högskoenivå n apperently im up for the task, haha!

Nyss ringde Lena från Saltsjö mig och bokade in mig på en dubbellektion idag.. Suck, jag är inte alls sugen på att köra alls idag, och verkligen inte dubbellektion.. Wellwell, vad gör man liksom. Hemtenta-nyheterna fick mig iaf på gott humör.

Igår var jag på bio med Elina. Vi såg "The Ugly Truth" och den var faktiskt rolig. Otroligt förutsägbar, men rätt kul. Köpte även en klänning (that's rite) och svarta strumpbyxor som jag kände att jag behövde :P



Nu ska ja försöka mig på inlämningsuppgiften i Fysik och Akustik. Mindre rolig kurs. Och efter körlektionerna blir det skrivning av labbrapport. Suck...

KEEP IT SLEAZY!

/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0