Kikkass weekend!

Har haft en superbra helg faktiskt! Harrys på fredan och HCSS live igår, najse najse liksom! :D På harrys spelade Dressed To KISS, dom var faktiskt väldigt bra, med dj Nikkz på trummor. Däremot har jag kommit fram till att folk som är stammisar på harrys ofta är lite märkliga sådär. Och ja, då räknar jag även med mig själv, jag menar ja e ju inte normal på nåt sätt ;) Drar upp litte pixx :)


Lekte med självutlösarn när vi vänta på bussen. De roliga e att det var flera på Harrys sen som hälsade sådär, haha

Det går inte alltid så bra att hålla balansen :P

Jag skulle leka Jocke Berg från HCSS, är inte likheten slående ;) (bilden nedan)


Dj Nikkz

Dressed to KISS

Skål!

Hardcore SUperstar igår var självklart otroligt bra! Men innan giget hade ja gäster på lite försenat födelsedagsfirande. Hursomhelst, suppertade gjorde HEAT och Dia Psalma. Dia Psalma va väl helt okej i guess, men kan liksom inte deras låtar så de blir mest att man står å glor. Heat gillar jag inte alls så dom tittade vi inte på utan lekte stenåldersmänniskor istället, haha! (Internskämt e dom allra bästa :P) Och sen världens snyggaste Jocke Berg med sitt Hardcore Superstar! DAMN den mannen e mums! Jättebra gig, men en riktig nöt-publik. Köpte en t-shirt ja tyckte va cool, kanske lägger upp bild på den sen!

KEEP IT SLEAZY!!

/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: elina

hahaha våra stenåldersmänniskor is the shit ;D

2009-10-11 @ 14:39:18
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Anna

åh på hcss konsert :D:D

2009-10-11 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0