Klantarsel-dag!

Jajjamensan, klan har jag vart idag! Imorse skickade jag in en uppgift till fel mail, alltså till vanliga och inte till urkund som den skulle. Bara för de känns det som om ja kommer faila den uppgiften. Mailade in den en halvtimme efter deadline nu, hoppas Helene är förlåtande. Sen på muntliga tentan idag (vi skulle leda diskussion om olika ämnen) tappade jag tråden totalt och fick en seriös blackout. Satt tyst i vad som kändes som 5 min (va säkert bara 15 sek, men ändå) Så där måste jag tacka Jyri som räddade mig totalt genom att säga nåt. Tack! (fick godkänt på uppgiften kan ja tillägga så inget allvarligt.) Sen så bestämde jag mig idag för att byta från pendel till tunnelbana vid sthlms södra. BIG mistake! Målet var att jag skulle hinna hem tidigare, men duktig som ja e så kollra ja bort mig totalt och hamnade vid zinkens tbana istället för medis som jag hade planerat. Resultat: missad buss. När ska jag inse att jag inte hittar på söder?!?

Menmen, everything får ordna sig, för ja ska ha en great helg med flöde på alkoholhaltiga drycker, mwahaha! Fyller man år så fyller man år liksom! Nu ska jag äta mat ¨så ja hinner göra de innan Elina kommer! :D

KEEP IT SLEAZY!!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0