Längtar!

En dag kvar innan det är helg! Denna vecka har gått fårvånandsvärt snabbt, men samtidigt otroligt segt. Idag har det iaf gått bra med plugg, trots att jag inte riktigt hunnit helt klart, men får ta igen de, har trots allt självstudier 2 dar nästa vecka.. Men såhär på torsdagarna blir längtan efter helgen alltid stor! Då vet man att de snart är dax för Crazy Nights, hehe ;) Denna helg blire litte extra kul med HCSS på lördag också! :D

Blev inget med att åka in å checka läget på tattoo igår tyvärr. får försöka klämma in det nästa vecka nångång, börjar nämligen bli otrooligt sugen på det nu! Bara jag visste vilken det lutar mer mot, alternativen är ganska många ;)

Nu ska ja ta och läsa färdigt kompendiet om elsäkerhet. Räknandet orkar jag inte med mer idag, dock så m´gick det faktiskt rätt så bra idag :D


En otroooligt inspirerande framsida på min fysikbok, rite ;)

KEEP IT SLEAZY!!


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0