Nostalgi

Började kolla på "pictures of you" på FB nyss och kan inte riktigt hjälpa att bli lite nostalgisk. Först och främst måste jag erkänna att jag faktiskt saknar gymnasiet. Inte kanske direkt skolan på det sättet, men människorna. De va faktiskt 3 bra år med massa bra människor och oförglömliga stunder <3 Vissa saker saknar man ju alltid med det förflutna, medans vissa, not so much. Exempelvis saknar jag faktiskt inte ett dugg den person jag var, exempelvis i högstadiet. Men lite bilder e alltid kul ;)


Jag och Emelie i Highchapparall '02

Jag och del av min skara kusiner i Puuhama, '99 eller '00 skulle ja gissa.

Jag med Emelie och Sofia på vårt konfaläger '05

Det härliga resesällskapet jag hade på mitt livs mest speciella resa '06

Studentdan <3 dryga 4 månader sen, ändå har så mycket hänt sen dess.

Det är nog bra att man inte kan gå tillbaka i tiden, för även om något var förbannat bra nångång är det inte säkert att det skulle bli lika bra en gång till. Besides, skulle inte byta detta mot något ;)  :

Peter London, jaa vad ska man säga, han e verkligen en "idol" för mig. He rocks!, Haha :P

Nu; tidig sovdags, helt slutkörd. Imorgon blire först skola men på kvällen ska jag möta världens bästaste kusin i silja terminalen <3 På fredag befinner vi oss på Harrys, så kom dit allesammans å visa henne hur man festar i Sverige!

KEEP IT SLEAZY!!!


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Carol Liimatainen

Oh you've met Peter London! Lucky you!

2009-10-16 @ 22:37:56
URL: http://carol-kp.blog.cz
Postat av: Michelle

saknar oxå cyyyber :/ studentdag minne för livet verkligen! :D

2009-10-19 @ 16:47:08
URL: http://miiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0