Oho!

Lite märkligt måste jag säga att jag tycker det är att det faktiskt är så många som läser min blogg! Skoj! Besökarrekord i förrgår med hela 98 besökare! :D Kul!

Rite, jag är världens klant. Har numera ingen plånbok i min ägo eftersom jag tappade den igår. Som tur e hade ja typ bara 40 spänn där, men de e korten som de blir lite jobbigt med. Så de blir att dra till banken på måndag eller nåt för att fixa nytt leg. Menmen. Dränkte mina sorger i (aningen) för mycket alkohol, men kul kväll var de igår! :) Å en kul kväll ska de bli ikväll också!

Funnit mig själv i att återigen lyssna på Beg for It! Damn it, den plattan ÄGER!


KEEP IT SLEAZY!!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0