suck

Suck, trött på plugg asså! Men är de tenta snart så är de! Men ska inte tråka på om mitt tråkiga plugg-liv. Däremot måste ja berätta om gårdagen. Skulle till skolan var meningen. Däremot var ja tydligen ganska trött å lyckades somna vid köksbordet vid frukosten. Tyvärr var mamma på jobbet å kunde inte få iväg mig helelr. Vaknade vid 12 tiden vilket innebar missad förläsning. Damn it! Idag kom jag iaf iväg till plugge. ;)

Nu är de iaf fixat med halloween-stuff! :D Tänker inte dela av mig med vad ja ska klä ut mig till, haka på till oss å se själva ;) U know where we are by now, rite? ;) Ska bli najsbajs, e sjuukt pepp! Sånt e kul tycker jag, att klä ut sig! :D Jag och Elajna ska hursomhelst "höra ihop" lite grann med våra outfits ;) Va tillsammans å fixxa stuff idag, och måste säga att det var gaaaaalet mkt folk på Buttericks. Seriöst trångt och svinvarmt. Fast det kanske inte är så konstigt.


Galet med folk var de, kö utanför för att komma in tillslut!

KEEP IT SLEAZY
(och festa gärnet på halloween)

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0