Allt är relativt!

Nu är då alltså även Hab och Rehab avklarat av auskultationen. Orkar inte riktigt gå in i detalj om vad som hänt (och får det dessutom inte heller) men kan dra dan lite i korthet. FM var vi på Habiliteringen där jag å Emma fick vara med vid mötet av en patient. tog typ 2 timmar, och under tiden fick vi göra studsbollar med överblivet klägg till avtryck för öronen! Den funkar! ;D Sen var de dags för lunch. Åt mumsig kyckling wok :D EM var vi på Rehabiliteringen där vi fick en egen audionom och fick träffa lite patienter. Fick även tillfälle att intervjuva "vår" audionom till arbetet.

 När dagen var slut begav jag mig in till stan och åt på donken med moster, 2 kusiner och ett kusinbarn. Trevligt värre! Sen gick vi till designtorget och kikade lite innan ja begav mig hemåt.

Ang rubriken. En av aud på hab sa till oss helt plötsligt under fikat: Ni vet föresten att jobbet e ganska lågavlönat! Så vi frågade henne vad ingångslönen var, vilket hon svarade mellan 23 och 25 000. I mina ögon är det ganska normal lön. Det kanske är lite om man jämför med stora skådisar och rockstjärnor, men sen är det betdlygt mkt mer än typ en tiggare tjänar. Alöt beror på vad man jämför med. ALLT ÄR RELATIVT helt enkelt!

Ett extra tack till Carro som hämtade ut boken från Harrys till mig så ja slapp åka ut till flempan!

KEEP IT SLEAZY!!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

hahahahaha en tiggare xD

2009-09-17 @ 19:22:57
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0