Biiip biiiip biiip

Känner att jag borde få nåt typ av pris för min ambitiös-het. Söndag, Måndag och nu Tisdag har till stor del bestått av pluggande. Och då alltså ambitiöst pluggande! Måste säga att det är betydligt lättare (och roligare!) att faktiskt sitta med plugg när man fårr välja själv, till skillnad från på gymnasiet. Dock så krävs det betydligt fler studietimmar. Hursomhelst är jag mer än halvklar med mitt fördjupningsarbete och jag vet vad jag ska ha med på resten! *Duktig*

Påtal om fördjupningen så var jag med Sandra och lånade böcker i vårt bibliotek. En lite pinsam händelse uppstod när vi skulle ut dock. Alla böcker är nämligen larmade när dom inte är lånade och det finns såndär grej som tjuter i dörren om dom inte är avlarmade när man går ut. Well på nåt sätt var våra böcker inte avlarmade när vi gick ut. Första gången var det tom nån som sa nåt i stil med: Uh oh! :P En bibliotekarie hjälpte oss flera gånger, men böckerna fortsatte vara larmade. Tillslut sa hon till oss: Tjuter det igen när ni går ut får ni gå, det finns inte mer att göra. Sagt och gjort, det tjuter, vi går.


Tjutar-böcker

Har återigen funnit mig själv lyssnandes på Sex Slaves! Ibland blir det så att man verkligen har en "one-band-only" period och är uppenbarligen inne i en sådan just nu. Trots det har jag lite märkt av att jag börjat glida mer och mer in i min "mörkerhalvåret" musik, alltså i princip alla typer av metal. Vet inte riktigt vad det är, men särskilt på vintern är det mycket metal som spelas, särskilt då typ melodic- och powermetal. Och whatever man ska säga att Sabaton är.

Tänkte dela med mig med lite skivtips, detta är skivor som jag själv ganska nyligen börjat lyssna in mig på allt mer:
Derdian - New Era pt.2
Sonata Arctica - The Days og Grays
Sex Slaves - Wasted angel
Sex Slaves - Bite your tounge
Pretty Boy Floyd - Tonight belong to the young
Maryslim - A Perfect Mess

There you have it! Nu, några extra bra traxx från skivorna!

New Era pt 2: Why och War of the gods
Days of Grays: As if the world wasn't ending
Wasted Angel: Alla låtar är helt super, men speciellt Liquor store romance , Sssssay what? och Fuk 4 Luv.
Bite your tounge: Kiss Me, I was there, We're going out tonight och ofcoure: Thank god for Jack Daniels
Tonight belong to the young: 5 long days och titelspåret
A Perfect mess: Alive (feat Jyrki 69)

Sådärja, lyssna på musik NU! ;)
Back to plugg, men först, lite mer coffee!

KEEP IT SLEAZY!!


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0